header

ΝΙΚΟΛΙΤΣΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ψυχολόγος – Παιδοψυχολόγος

Εργάζομαι σαν ψυχολόγος – παιδοψυχολόγος από το 2003, ενισχύοντας και στηρίζοντας επι 17 συναπτά έτη παιδιά, εφήβους, γονείς και ενήλικες, με άξονα την προσωποκεντρική – ανθρωποκεντρική προσέγγιση, είτε μέσω ατομικών συνεδριών είτε ομαδικών. Η συστημική θεώρηση έχει αποτελέσει και αυτή μέρος της εκπαίδευσής μου και αποτελεί πρόσθετο μέσο παρέμβασης στις θεραπείες μου.

Πέρα από το παρόν πλαίσιο της Μάθησης και Ανάπτυξης, έχω συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια και με πλήθος άλλων χώρων, ενώ έχω συμβάλλει και στη στάθμιση – μετάφραση ψυχομετρικών εργαλείων.

Πέρα από το παρόν πλαίσιο της Μάθησης και Ανάπτυξης, έχω συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια και με πλήθος άλλων χώρων, ενώ έχω συμβάλλει και στη στάθμιση – μετάφραση ψυχομετρικών εργαλείων.

ΚΑΚΟΥΡΙΩΤΗ ΒΙΚΥ
Ψυχολόγος

Ονομάζομαι Κακουριώτη Βίκυ και είμαι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά τη φοίτησή μου, πέρα από το ακαδημαϊκό κομμάτι, πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στο Γ.Ν. ΕΛΕΝΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, βλέποντας γυναίκες που αντιμετώπιζαν κάποια δυσκολία κατά την παραμονή τους στο νοσοκομείο – μαιευτήριο. Παράλληλα, η πτυχιακή μου εργασία έγινε πάνω στην εγκυμοσύνη, με θέμα την ποιότητα ζωής της εγκύου και τη σχέση της με το σύντροφο, υπολογίζοντας παραμέτρους όπως το άγχος, την υγεία, τις συνθήκες διαβίωσης κ.ά.

Αυτή την περίοδο έχω ξεκινήσει την εκπαίδευσή μου στη Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων. Πρόκειται για μία συνθετική προσέγγιση στην ψυχοθεραπεία που εστιάζει στις οικογενειακές σχέσεις λαμβάνοντας υπόψιν διαγενεαλογικές, δυναμικές και κοινωνικές επιρροές. Μέσω αυτής της εκπαίδευσης, διερευνώ σε βιβλιογραφικό, αλλά κυρίως σε πρακτικό-βιωματικό πλαίσιο, την οικογένεια, τους γονείς, τα αδέλφια και τις ευρύτερες αλλά σημαντικές σχέσεις που συνάπτει ο καθένας μας.

Επιπλέον, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια και ημερίδες που αφορούν στα παιδιά, τον αδελφικό δεσμό, τα πρόωρα νεογνά αλλά και σε ευρύτερα ψυχοκοινωνικά ζητήματα.

ΑΝΔΡΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ
Φιλόλογος -Ειδική Παιδαγωγός

Ονομάζομαι Ελένη Ανδριώτη και είμαι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Ιστορία και Φιλοσοφίας της Τέχνης (University of Kent/Paris). Έχω παρακολουθήσει επιτυχώς το εννεάμηνο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του κέντρου Εκπαίδευσης και Δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τίτλο “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Σχεδιασμός και εφαρμογή εκπαιδευτικών και ψυχολογικών τεχνικών”. Στα πλαίσια συνεχούς κατάρτισης και επιμόρφωσης έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια σχετικά με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Επίσης βρίσκομαι σε συνεχή εποπτικό κύκλο εκπαίδευσης μαθησιακής υποστήριξης παιδιών και εφήβων στο κομμάτι της ορθογραφίας, ανάγνωσης και κατανόησης και της γραπτής έκφρασης .

ΣΤΑΘΑΚΑΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Εργοθεραπεύτρια

Ονομάζομαι Σταθακάρου Κωνσταντίνα και είμαι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια. Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1979. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας Και Πρόνοιας του ΤΕΙ Αθήνας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Εργάζομαι ως εργοθεραπεύτρια από το 2006 δουλεύοντας με παιδιά και έφηβους με ΔΑΔ, ΔΕΠΥ, Εγκεφαλική Παράλυση – Νευρομυϊκές διαταραχές, Σύνδρομα, Διαταραχή αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Δυσγραφία κ.α. Παρέχω εποπτεία και καθοδήγηση σε νέους συναδέλφους καθώς και την εκπαίδευση τους σε εργοθεραπευτικές προσεγγίσεις

Εργασιακή εμπειρία:

Από το 2006 εώς σήμερα έχω συνεργαστεί με Αναπτυξιολογικά κέντρα και πρωινές δομές, ως υπεύθυνη του τμήματος εργοθεραπείας, ως θεραπεύτρια σε κατ΄οικων συνεδρίες πρώιμης παρέμβασης και εκπαίδευσης γονέων, (παιδιών με ΔΑΔ, ΔΕΠΥ, δυσπραξία, εγκεφαλική παράλυσηκαι άλλες νευρομυϊκές διαταραχές). Επίσης έχω εργαστεί και συντονίσει ομάδες ψυχαγωγίας με παιδιά και εφήβους με ΔΑΔ. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 εώς και σήμερα συνεργάζομαι με το αναπυξιολογικό κέντρο «Μάθηση και Ανάπτυξη»

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα – Εξειδικεύσεις

«Βασικό Σεμινάριο Pecs – Μέρος Ι»
Βασικές Αρχές Δομημένης Εκπαίδευσης ( Μέθοδος TEEACH)
“ Sensory Integration Theory: Neurobiological foundations & clinical roots”
“Sensory Integration Theory: Assessment and Intervention”
« Αυτισμός Υψηλής Λειτουργικότητας – Σύνδρομο Asperger»
Applied Behaviour Analysis (ABA), συνεχιζόμενη εκπαίδευση. ¨Κατανόηση της«Προβληματικής Συμπεριφοράς» Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων διαχείρισης συμπεριφοράς
¨Η θεωρία της ΑΒΑ (Applied Behaviour Analysis) στην εκπαίδευση.
“Has Completed “The DIR/Floortime Approach” with Rosemary White, OTR/L”
«Certificate of Level1 Training: Introduction to PRT Procedures».
«Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο»
Βιωματικό εργαστήρι: «Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο»
«Video Modeling in Autism»
«Η ψυχοθεραπεία Κοινωνικής και Συναισθηματικής Ανάπτυξης – ΨΚΣΑ στη διαχείρηση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος Μέσης και Υψηλής Λειτουργικότητας: Εισαγωγή στις βασικές έννοιες»

ΧΑΤΖΗΜΑΝΙΑΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Λογοθεραπεύτρια

Ονομάζομαι Δήμητρα Χατζημανιάτη και είμαι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Queen Margaret University. Η λογοθεραπευτική μου εμπειρία αφορά παιδιά με γλωσσικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, δυσπραξία, διαταραχές του αυτιστικού φάσματος, σύνδρομα και άλλες συναφείς διαταραχές της επικοινωνίας.Έχω λάβει βασική κατάρτιση σε προγράμματα εναλλακτικής επικοινωνίας όπως ΜAKATON & PECS και στο πρόγραμμα εντατικής αλληλεπίδρασης «Intensive Interaction» και στο πρόγραμμα Oral Placement Treatment καθώς επίσης έχω μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις παιδιατρικές αναπτυξιακές διαταραχές (oxford brookes university).

Τέλος, απασχολούμαι σε γραφείο που αφορά την θεραπεία πρώιμης παρέμβασης παιδιών αλλά και σε ιδιωτικά γραφεία θεραπειών με παιδιά προσχολικής & σχολικής ηλικίας όπως η Μάθηση και Ανάπτυξη.

Παπαναστασοπούλου Κατερίνα
Εργοθεραπεύτρια

Ονομάζομαι Παπαναστασοπούλου Αικατερίνη και είμαι βοηθός Εργοθεραπείας. Γεννήθηκα στην Πάτρα το 1999 και κατοικώ στην Αθήνα. Αποφοίτησα από το τμήμα των βοηθών Εργοθεραπείας ενώ παράλληλα σπουδάζω στην ΑΣΠΑΙΤΕ στο τμήμα εκπαιδευτικών πολιτικών μηχανικών. Δουλεύω με παιδιά και εφήβους (στο φάσμα του αυτισμού, ΔΕΠΥ, σύνδρομα, νευρομυικές διαταραχές, δυσγραφία κ.α.) τα τελευταία 3 χρόνια και κατά την φοίτηση μου ήμουν εθελόντρια στο Ίδρυμα Περιθάλψεως ατόμων με νοητική υστέρηση ή σύνδρομο Down “Μαρία Κόκκορη”. Έχω εκπαιδευτεί στις γραφοκινητικές δυσκολίες και την αποκατάστασή τους. Παράλληλα παρακολουθώ εποπτείες και δέχομαι καθοδήγηση από έμπειρους συναδέλφους.

Εργασιακή εμπειρία:
Από το 2021 συνεργάζομαι με Αναπτυξιολογικά κέντρα ως βοηθός εργοθεραπείας, παράλληλη στήριξη καθώς και με κατ’ οίκον συνεδρίες σε παιδιατρικό πληθυσμό. Στα κέντρα αναλαμβάνω ατομικά ραντεβού καθώς και ομάδες ανηλίκων.